مرکز تلفن و تماس آی پی

آوای رسا ،شرکت آوای رسا ،آوایا ،آوايا، آی پی فون، مرکز تلفن، مرکز تماس ،Call Center، Contact Center، VoIP ،ویپ ،ویدئو کنفرانس ،ویدیو کنفرانس، IP Phone ،لایسنس، لایسنس های آوایا ،آی پی فون آوایا ،خدمات پس از فروش آوایا ،پشتیبانی آوایا، پشتیبانی فنی آوایا ،تلفن تحت شبکه ،تلفن سانترال ،تحت شبکه ،CRM ،نرم افزارهای مدیریتی ،برنامه های کاربردی مدیریتی،

مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد. این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزایای کلی ارتباطات هوشمند با استفاده از مراکز تلفن آی پی و یا مراکز تماس آی پی برای بهبود روابط با مشتریان، کاهش هزینه های ارتباطی و مدیریت موثر عبارتند از : 1- امکان برقراری تماس تلفنی فقط از طریق یک شماره تماس صرف نظر از محیط جغرافیایی 2- راه حل بی سیم برای محیط های وسیع کارگاهی و صنعتی 3- امکان نظر سنجی از مشتریان سازمان به صورت مستقیم , اتوماتیک و بدون دخالت افراد سازمان 4- انجام کارهای روتین به صورت اتوماتیک مانند اعلام وضیت مشتریان براساس کد دریافتی 5- امکان اتصال مرکز تلفن به پایگاه داده های موجود و بهبود سیستم اتوماسیون اداری 6- برقراری ارتباط با نرم افزارهای موجود مانند CRM و نمایش همزمان اطلاعات یا پرونده تماس گیرنده 7- شناسائی و اخطاردر مورد تماس مزاحم 8- کنترل و مانیتورینگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتریان به صورت on line و از طریق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع 9- افزایش رضایت مشتریان از طریق سهولت دسترسی و کاهش مدت انتظار مراکز تلفن آی پی، برای دسته بندی های زیر بسیار مناسب است: • کسب و کارهایی که دارای شعب متعدد می باشند نیاز به یکپارچه سازی ارتباطات و کاهش هزینه های ارتباطی را دارند. • کسب و کارهایی که دارای مشتریان بسیار بوده و خواهان ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مشتریان خود هستند. شرکت آوای رسا بعنوان متولی و تنها ارائه دهنده خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP با استفاده از راه کارهای آوایا (AVAYA) (بزرگترین و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده سیستم های ارتباطی و مرکز تماس در دنیا) با پیاده سازی صدها پروژه مختلف در این زمینه طی سال های گذشته بعنوان یکی از موثرترین شرکت ها در ارائه خدمات ارتباطات هوشمند در کشور می باشد. « آوای رسا، سریع ترین راه برای ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان در راستای توسعه کسب و کار» جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس www.avayerasa.com مراجعه نمایید. - آوای رسا - شرکت آوای رسا - آوایا - آوايا - آی پی فون - مرکز تلفن - مرکز تماس - Call Center - Contact Center -

ارتباط / سانترال / مرکز تلفن و تماس آی پی

مرکز تلفن و تماس آی پی

مرکز تلفن و تماس آی پی

قیمت :بهترین قیمت

تاریخ ثبت : ۱۳۹۵/۰۹/۱۴‬

آدرس : تهران، پل کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه یکم، پلاک 3 ، واحد 8

ایمیل : info@avayerasa.com


تعداد بازدید : ۹۷۷

مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد. این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزای...


تلفن سانترال مدل KX-T7720

تلفن سانترال مدل KX-T7720 ⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂ تلفن رومیزی برای استفاده در دستگاه سانترال به همراه 12 کلید میانبر تماس (برای برقراری تماس سریع) پاناسونیک با طراحی و تولید گوشی های مختلف ...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


دستگاه سانترال مدل KX-TDE100

دستگاه سانترال مدل KX-TDE100 ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ اولین مدل از سیستم‌های سانترال تحت شبکه که در کنار تعریف حداکثر 96 خط شهری و 120 خط داخلی امکان استفاده از برنامه‌هایی تحت بستر وب را به کاربر خود می‌د...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


مرکز تلفن و تماس آی پی

مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی ...

تلفن :۹۶۶ ۲۱ ۹۶۶


تلفن بيسيم تک خط مدل KX-PRD262

تلفن بيسيم تک خط مدل KX-PRD262 ************************ ************************ تلفن فوق‌العاده زيبا با امکان يکپارچه‌سازي با دوگوشي هوشمند نسل جديد تلفن‌هاي بي‌سيم، محصولاتي کاملاً متفاوت با تلف...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن سانترال مدل KX-T7730

تلفن سانترال مدل KX-T7730 ***************************** ***************************** گوشی های هایبرید، گوشی هایی هستند که به غیر از پاسخ دادن به تماس و امکاناتی مشابه تلفن های خانگی، دارای کلید ه...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن سانترال ، نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک » نمایندگی رسمی فروش و نصب دستگاه سانترال پاناسونیک « ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ ♣ ♣ پاناسونیک به عنوان یکی از معتبرترین برندها در تولید...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


دوره های آموزش سانترال سری TDA

دوره های آموزش سانترال سری TDA ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ دوره آموزش دستگاه سانترال پرظرفیت مقدماتی: - آشنایی با انواع کابل‌ها، پست‌ها و چگونگی کابل‌کشی و نصب پست - آشنایی با داکت‌ها و چگونگی داکت کشی - مق...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


دستگاه سانترال مدل KX-TES824

دستگاه سانترال مدل KX-TES824 ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ بعد از تولید سیستم های ارتباطی کم ظرفیت، مدل های KX-TA308 و KX-TA616 و KX-TEA308 ، پاناسونیک با کمک از تجارب گذشته و نظرات کاربران در مورد این دستگاه ها...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


دوره های خصوصی آموزش سانترال

مهم مهم ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ گروه فنی مهندسی ارتباط مفتخر است در کنار فروش و خدمات سانترال دوره های آموزشی برگزار کند. دوره‌های آموزشی خصوصی این...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2511

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG2511 ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼ تلفن بی سیم با کیفیت صدای بی نظیر و دوستدار محیط زیست کیفیت صدا یکی از مهمترین نکاتی است که خریداران تجهیزات ارتباطی مانند تلفن به...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن سانترال مدل KX-T7665

تلفن سانترال مدل KX-T7665 ************************** پاناسونیک طراحی گوشی دیجیتال را بر دو پایه تنظیم نمود که هر کدام از این دو نوع ظاهرهایی متفاوت با یکدیگر داشته اما از نظر کارایی و قابلیت کاملا ...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


آموزش سانترال | نصب سانترال | دوره هاي خصوصي

آموزش سانترال | نصب سانترال | دوره هاي خصوصي دوره آموزش دستگاه سانترال مقدماتي - سانترال چيست - دلايل استفاده از سانترال - انواع خطوط مخابراتي - سرويس هاي ارزش افزوده مخابرات - آشنايي با انوا...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


»»»»»»»»»»»»»»»آموزش سانترال پاناسونیک«««««««««««««

گروه فنی مهندسی ارتباط مفتخر است در کنار فروش و خدمات سانترال دوره های آموزشی برگزار کند. دوره‌های آموزشی خصوصی این مجموعه 1. دوره های آموزش پیش نیاز دستگاه سانترال کم ظرفیت 2. دوره های آموزش پیشرف...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


کارت ديزا چيست؟

کارت ديزا چيست؟ ************************* ************************* آشنايي با کارت ديزا کارت ديزا يا همان اپراتور گويا وظيفه معرفي يک سري اطلاعات در مورد شرکت مانند اعلام داخلي ها را دارد. ******...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰


تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3712

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG3712 **************************** **************************** کاهش هزینه‌های تولید و کاهش هزینه خرید یکی از مهمترین عواملی است که پاناسونیک به آن توجه می‌کند به همین دلیل...

تلفن :۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰